czwartek, 20 września 2018

Prawdziwe Naleśniki Amerykańskie

Odnalazłam przepis na takie naleśniki w swoim ogromnym zeszycie z przepisami. Kiedy miałam mniej lat wycinałam z każdej gazety jaka mi wpadła w ręce przepisy. W końcu zapełniłam dwa bruliony 96 kartkowe :) Te naleśniki amerykańskie  najlepiej smakują na gorąco z syropem klonowym, ale własną autorską wersję możemy zrobić ze składników, które mamy w domu.

Składniki:

3 łyżki mąki
1 łyżka kakao
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
1 łyżka cukru
1 łyżka cukru waniliowego
6 łyżek mleka
2 łyżki jogurtu naturalnego
olej do smażenia
Wymieszaj ze sobą w jednym naczyniu mąkę, kakao, proszek do pieczenia, sól, cukier i cukier waniliowy. Następnie dodaj mleko i jogurt naturalny. Rozgrzej olej i smaż ciasto przez minutę z każdej strony. Dodatki według uznania.


więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe Naleśniki Amerykańskie

Odnalazłam przepis na takie naleśniki w swoim ogromnym zeszycie z przepisami. Kiedy miałam mniej lat wycinałam z każdej gazety jaka ...